میچیکو

میچیکو


دسترسی سریع
صفحه اصلی
فروشگاه
ورود
نصب وب اپلیکیشن
    جستجو در میچیکو ...

شامپو بدن با رايحه علف لیمو 200ميل

4.53

(15)
117 بازدید از 2 سال پیش
شامپو بدن با رايحه علف لیمو 200ميل
دسته بندی لوازم بهداشتی
موجود
10 %
88,888

80,000 تومان


مشخصات :
موارد استفاده
انرژی بخشی، شستشوی بدن، پاک کننده موثر پوست، کنترل ترشح سبوم پوست، از بین برنده آلودگیهای سطح پوست، ایجاد حس تازگی و شادابی، ایجاد حس نرمی و لطافت

روش مصرف
میزان مناسبی از شامپو بدن را از طریق لیف و یا به صورت مستقیم به سطح پوست مالیده و پوست را به آن آغشته نمایید. پس از 2 دقیقه پوست خود را بشویید. از تماس شامپو با چشم‌ها خودداری شود.



توضیحات :
خواص ضدعفونی‌کننده و التیام بخشی علف لیمو می‌تواند سلامت پوست را بهبود دهد. استفاده از این گیاه در شامپو بدن رنگ پوست‌تان را روشن می‌کند و درخششی زیبا به پوست می دهد. همچنین سیترال موجود در علف لیمو به کاهش اگزماهای پوستی کمک می کند. علف لیمو همچنین می‌تواند عفونت‌هایی مانند فولیکولیت و سلولیت را که توسط باکتری ایجاد می‌شود، درمان کند. شامپو بدن علف لیمو ضد قارچ است و به درمان عفونت‌های قارچی روی پوست کمک می‌کند.

پروانه بهداشت: 56/12557
شامپو بدن با رایحه علف لیمو علاوه بر اینکه بدن شما را شست و شو می دهد کمک به پاکسازی و آرام بخشی ذهن تان می کند. یکی از مهم ترین خاصیت های عصاره علف لیمو کاهش اضطراب و استرس است و استفاده از این ویژگی در شامپو بدن آروماتیک به همین دلیل است. شامپو بدن علف لیموی آروماتیک پوست را به طور کامل تغذیه و مرطوب کرده و حاوی مواد نرم‌کننده‌ای است که در ترکیب با آب، کف فراوانی می‌کند. خاصیت آنتی باکتریال این شامپو بدن به گونه ای است که به اعماق پوست نفوذ کرده و باکتری ها را از بین می برد. در واقع پوست سطحی بدن را استریل می کند.


به این مطلب چند ستاره می دهید؟
امتیاز: 4.53 از 5 - 15 رای
میچیکو


مرور آفلاین :
ذخیره مطلب
با کلیک بر روی ذخیره مطلب ، شما میتوانید این مطلب را هر زمان دیگر بدون اتصال به اینترنت در حالت آفلاین مشاهده نمایید .


شناسنامه :
post 1656749252 qr code کد : 5
شناسه : 1656749252
رونمایی : 2 سال پیش

کپی لینک مطلب : https://www.michiko.ir/blog/article/1656749252 کپی